Vyhľadávanie

Kontaktujte nás

Načítať

Reklamačný poriadok

  1. Kupujúci je povinný dodaný tovar bez zbytočného odkladu prehliadnuť a o prípadných zistených závadách do 5 dní informovať predávajúceho.
  2. Oznámenie o zistených chybách musí kupujúci urobiť písomne ​​(e-mailom) do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby. Popísať, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci odošle do sídla predávajúceho.
  3. K reklamácii je nutné predložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sú reklamované.
  4. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od obdržania reklamácie o spôsobe vybavenia reklamácie.

Prihlásenie

Zabudli ste heslo? Pošleme Vám nové.
Ste tu prvý krát? Vytvorte si nový účet.

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo prijímam nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami pre úpravu zobrazovaných reklám tak, aby pre vás boli zaujímavé.