Vyhľadávanie

Kontaktujte nás

Načítať

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

obchodnej spoločnosti Pártystany-Jičín s.r.o., IČO: 03440818, so sídlom Dělnická 1302, Valdické Předměstí, 506 01 Jičín, Česká republika,

na predaj tovaru a realizáciu služieb prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na adrese  partystany-jicin.sk

Najdôležitejšie informácie z VOP:

➔      Spôsob platby a možnosť doručenia si môžete vybrať počas objednávkového procesu.

➔      Stlačením tlačidla “Kúpiť za” s nami uzatvárate kúpnu zmluvu k danému tovaru a ste povinní nám zaplatiť kúpnu cenu.

➔      Zákazník spotrebiteľ má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní.

➔      Ochrana osobných údajov našich zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá. Informácie o tom, aké osobné údaje spracovávame, prečo a ako, nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.

 

1           KTO SME?

Pártystany-Jičín s.r.o.,

sídlo: Dělnická 1302, Valdické Předměstí, 506 01 Jičín, Česká republika

IČO: 03440818

DIČ: CZ03440818

spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Krajského súdu v Hradci Králové pod sp. zn. C 34137, za ktorú koná Jiří Šulc, konateľ

(ďalej len „predávajúci“ alebo „my“),

 

2          AKO SA S NAMI MÔŽETE SPOJIŤ A KDE NÁS NÁJDETE?

Kde nás nájdete:

Osobne na adrese nášho sídla, kde máme aj svoju prevádzku.

Telefón: +420 772 000 111.

E-mail:  info@partystany-jicin.sk

3          AKÉ SÚ ĎALŠIE POJMY, KTORÉ SA V NAŠICH VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH OPAKUJÚ?

e-mailová adresa             elektronickej pošty zákazníka uvedená v užívateľskom účte, v objednávke či v inom našom formulári;

e-shop                               náš internetový obchod, ktorý prevádzkujeme na webové stránke;

kúpna zmluva                  záväzok obsahujúci celý rad práv a povinností - nás ako predávajúceho a vás ako kupujúceho, ktorý spoločne uzatvárajú na základe vašej objednávky nášho tovaru na našich webových stránkách;

občiansky zákonník        zákon č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník;

podnikateľ                        fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá vyvíja sústavnú podnikateľskú činnosť - vo svojom mene, na svoj účet a za účelom dosiahnutia zisku; riadime sa zásadou, že zákazník, ktorý v objednávke uvedie svoje IČO/DIČ či firemné údaje s nami právne jedná ako podnikateľ;

spotrebiteľ                        každá fyzická osoba, ktorá právne koná bez akejkoľvek súvislosti so svojou podnikateľskou činnosťou alebo samostatným výkonom svojho povolania;

VOP                                   tieto všeobecné obchodné podmienky, tj pravidlá, ktoré zaväzujú nás aj vás pri uzatváraní kúpnej zmluvy;

webová stránka               internetová adresa partystany-jicin.sk;

zákazník                            ste to vy, kupujúci, či už ste spotrebiteľ alebo podnikať.

4          ČO PODĽA ZÁKONA MUSÍME OZNÁMIŤ VŠETKÝM ZÁKAZNÍKOM PRED UZATVORENÍM KÚPNEJ ZMLUVY?

4.1           Oprávnenie predávajúceho a kontrolné orgány. Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad pre ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z. z.  o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

4.2          Ilustračný charakter fotografií tovaru a služieb. Všetky fotografie na webovej stránke majú iba ilustračný charakter.

4.3          Tovar a služby, cena, náklady.

4.3.1                    Popis nášho tovaru a služieb vrátane ich hlavných vlastností nájdete na našich webových stránkach.

4.3.2                   Ceny tovaru a služieb sú uvedené vrátane DPH, vrátane zákonom stanovených poplatkov.

4.3.3                   Neúčtujeme si žiadne dodatočné náklady na telekomunikačné prostriedky (napr. pokiaľ nám budete volať na naše telefónne číslo, zaplatíte iba Vašu bežnú sadzbu telefonického hovoru).

4.4         Možnosti platby. Spôsoby platby a možnosti dopravy, ktoré ponúkame, sú podrobnejšie opísané počas procesu objednávky. Tieto informácie nájdete na webových stránkách. Tovar Vám doručíme prostredníctvom dopravcu, ktorého si zvolíte z nami ponúkaných možností.

4.5          Záväznosť objednávky. Odoslaním objednávky stlačením tlačidla na dokončenie objednávky v našom internetovom obchode zákazník vytvorí záväznú objednávku, ktorá zaväzuje zákazníka k platbe. Zákazník má možnosť pred odoslaním objednávky svoju objednávku skontrolovať a opraviť alebo zmeniť, ako je podrobnejšie popísané v časti 7 týchto VOP.

4.6         Záväznosť VOP. Odoslaním objednávky zároveň potvrdzujete, že ste sa zoznámili so znením týchto VOP.

4.7          Práva zákazníka z chybného plnenia. Práva zákazníka z chybného plnenia, prípadne zo záruky, a podmienky ich uplatnenia sú popísané v časti 12 týchto VOP a v nasledujúcich.

5          ČO MUSÍME OZNÁMIT ZÁKAZNÍKOM SPOTREBITEĽOM PRED UZATVORENÍM KÚPNEJ ZMLUVY?

5.1            Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Zákazník spotrebiteľ má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu (pokiaľ nie je uvedené inak) v lehote 14 dní, ktorá začína plynúť najneskôr:

5.1.1                      pri kúpnej zmluve odo dňa prevzatia tovaru; alebo

5.1.2                     pri kúpnej zmluve s dodaním vo viacerých kusoch/častiach, odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru; alebo

5.1.3                     pri kúpnej zmluve, ktorej predmetom sú pravidelné opakované dodávky tovaru, odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru;

s tým, že spotrebiteľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy aj pred časovým okamihom špecifikovaným v čl. 5.1.1 až 5.1.3 tak, že nám oznámi svoj zámer od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením, napríklad vyplnením a odoslaním formulára pre odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo nám zašlite e-mail: info@partystany-jicin.sk.

5.2          Kedy NIE JE MOŽNÉ od kúpnej zmluvy ODSTÚPIŤ. Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od nasledujúcich zmlúv:

5.2.1                     o dodávke tovaru, ktorý bol upravený a/alebo vytvorený na prianie zákazníka alebo pre jeho osobu;

5.2.2                    o dodávke tovaru, ktorého cena závisí od výchyliek finančných trhov nezávislých na našej vôli, ku ktorým môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy;

5.2.3                    o dodávke tovaru podliehajúceho rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní nevratne zmiešaný s iným tovarom;

5.2.4                   o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a z dôvodu na ochranu zdravia alebo hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť, pokiaľ zákazník porušil ich pôvodný obal;

5.2.5                   o ubytovaní, preprave tovaru, nájme dopravného prostriedku, stravovaní alebo využití voľného času, pokiaľ má byť podľa zmluvy plnené k určitému dátumu alebo v určitom období;

5.2.6                   o poskytovaní služieb, ak boli v plnom rozsahu poskytnuté; v prípade plnenia za odplatu, iba ak začalo s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzavretím zmluvy poučil spotrebiteľa, že poskytnutím plnenia zaniká právo odstúpiť od zmluvy

5.2.7                   na vykonanie naliehavej opravy alebo údržby na mieste určenom spotrebiteľom na jeho výslovnú žiadosť; to sa však nevzťahuje na vykonanie iných ako požadovaných opráv alebo na dodanie iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na opravu alebo údržbu;

5.2.8                   v prípade dodania digitálneho obsahu, pokiaľ nebol dodaný na hmotnom nosiči a nebol dodaný s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a my sme vás pred uzavretím kúpnej zmluvy informovali, že v tomto prípade nemáte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy..

5.3          Povinnosť spotrebiteľa pri odstúpení od kúpnej zmluvy. Pokiaľ spotrebiteľ odstúpi   od kúpnej zmluvy, je povinný nám zaslať späť tovar nadobudnutý na základe kúpnej zmluvy, od ktorej odstúpil, najneskôr do 14 dní od okamihu odstúpenia od kúpnej zmluvy. Zákazník spotrebiteľ je povinný tovar zaslať späť alebo vrátiť kompletný, tj. vrátane všetkého dodaného príslušenstva, všetkej dokumentácie, čistej, nepoškodenej a pokiaľ možno vrátane pôvodného balenia, v stave a v hodnote, v ktorej ich prevzal.

5.4          Zníženie hodnoty tovaru. Zákazník v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zodpovedá za zníženie hodnoty vráteného tovaru alebo späť zaslaného tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku nakladania s tovarom iným spôsobom, než ktorý je potrebný na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru. V prípade, že nám bude vrátený poškodený či nekompletný tovar, započítame náš nárok na náhradu škody voči kúpnej cene, ktorú požadujete vrátiť. Budeme vždy hodnotiť konkrétny prípad, aby sme zistili mieru poškodenia, znehodnotenia tovaru a určili jemu zodpovedajúci zníženú hodnotu. O týchto krokoch Vás budeme informovať na uvedenú elektronickú adresu (e-mailom) alebo telefonicky.

5.5          Ako vrátiť tovar? Najjednoduchší spôsob na odstúpenie od kúpnej zmluvy a následného vrátenia tovaru je prostredníctvom nášho formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Ale máte samozrejme možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy aj iným jednoznačným vyhlásením. Akonáhle odstúpite od kúpnej zmluvy, zašleme Vám potvrdenie prijatia tohto oznámenia o odstúpení od zmluvy, prípadne sa Vás opýtame na údaje potrebné na vybavenie tejto požiadavky. Náklady na vrátenie tovaru pri odstúpení od kúpnej zmluvy hradí zákazník na svoje náklady. To platí aj v prípade, že tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený obvyklou poštovou cestou (predovšetkým pre jeho veľké rozmery atp.). V takom prípade ponesiete priame náklady spojené s vrátením tovaru vo výške od 100 EUR (presná čiastka bude vypočítaná dopravcom na základe váhy daného tovaru a bude oznámená zákazníkovi vopred).

5.6          Vrátenie kúpnej ceny. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy v lehote na odstúpenie sme povinní spotrebiteľovi vrátiť všetky peniaze, a to rovnakou platobnou metódou, ako pri prijatí peňazí, alebo na vami zvolený účet, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. Vezmite na vedomie, že sme oprávnení Vám peniaze vrátiť až vo chvíli, keď od Vás obdržíme späť vrátený tovar.

5.7          Sťažnosti. Mimosúdne vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťujeme prostredníctvom e-mailu info@partystany-jicin.sk.

5.8          Mimosúdne riešenie sporov. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa, internetová adresa: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a zákazníkom z kúpnej zmluvy.

5.9          Európske spotrebiteľské centrum SR. Európske spotrebiteľské centrum v SR, Ministerstvo hospodárstva SR, Mierová 19, 827 15 Bratislava, internetová adresa: www.esc-sr.sk je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

5.10       Recenzie. Recenzie je možné vkladať priamo prostredníctvom webových stránok Heureka. Recenzie môže vkladať zákazník, u ktorého sme overili, že u nás tovar skutočne nakúpil. Odkaz na vloženie recenzie bude zákazníkovi zaslaný elektronicky, pokiaľ zákazník nesúhlasil s jeho zaslaním.

5.11         Falošné alebo neúplné recenzie. Vyhradzujeme si právo nezverejniť recenzie zákazníkov, ktoré sú nepravdivé, obsahujú nevhodné výrazy alebo nesúvisia so zakúpeným tovarom.

5.12        Škoda spôsobená nesprávnymi alebo neúplnými informáciami. Zriekame sa akejkoľvek zodpovednosti za škody spôsobené nesprávnymi alebo neúplnými informáciami alebo radami, najmä v prípadoch, keď dosiahnutie určitého výsledku závisí od konania príjemcu rady alebo iných osôb, alebo od neovplyvniteľných skutočností či náhody.

6          REGISTRÁCIA, UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET A VERNOSTNÝ PROGRAM 

6.1           Registrácia. Nakupovať u nás môžete aj bez registrácie. Pokiaľ sa rozhodnete registrovať, budete mať väčší prehľad o histórii svojich objednávok, stave novej objednávky, získate automaticky výhody nášho vernostného programu. Registráciu zákazníka vykonáte na webovej stránke vyplnením registračného formulára. Pre vytvorenie registrácie je nevyhnutné potvrdiť, že ste sa oboznámili s obsahom týchto VOP a so zásadami ochrany osobných údajov.

6.2          Povinnosť uvádzať pravdivé a správne údaje. Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je zákazník povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je zákazník pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené zákazníkom v užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.

6.3          Funkcia užívateľského účtu. Zo svojho užívateľského rozhrania („Môj účet”) môže zákazník vykonávať objednávanie tovaru, sledovať stav vybavenia objednávok atp. (ďalej len „užívateľský účet“).

6.4         Zablokovanie užívateľského účtu. Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a silným heslom. Zákazník je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných na prístup do jeho užívateľského účtu. Zákazník nie je oprávnený umožniť užívanie užívateľského účtu tretím osobám. Užívateľský účet môžeme zablokovať po piatich (5) neúspešných pokusoch o prihlásenie. Robíme tak z bezpečnostného hľadiska, aby nedošlo najmä k zneužitiu užívateľského účtu zákazníka. Pokiaľ bude Váš užívateľský účet zablokovaný, prosím kontaktujte nás na na e-maile info@partystany-jicin.sk.

6.5          Možnosť zrušiť užívateľský účet pri jeho nepoužívaní. Môžeme zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď zákazník svoj užívateľský účet dlhšie ako 1 rok nevyužíva, alebo v prípade, keď zákazník poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy v znení týchto VOP.

6.6          Nutná údržba. Zákazník berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na potrebnú údržbu.

6.7          Vernostný program. Naši registrovaní zákazníci, ktorí sú súčasne odberateľmi nášho newslettera, môžu čerpať výhody nášho vernostného programu a tým napr. využívať naše obratové zľavy. Pokiaľ splníte tieto podmienky nášho vernostného programu, potom sú spravidla výška zliav závislá na objeme predchádzajúceho nákupu u predávajúceho. Podmienky nášho vernostného programu nájdete na našich webových stránkach.

7          AKO NA OBJEDNÁVKU A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

7.1            Vytvorenie objednávky. Vkladaním tovaru do košíka, zvolením spôsobu dopravy a platby za vybraný tovar a vyplnením kontaktných a fakturačných údajov vytvára zákazník na e-shope svoju objednávku.

7.2          Vlastnosti tovaru. Zákazník je povinný sa pred dokončením objednávky zoznámiť s vlastnosťami, druhom a odporúčaným spôsobom používania tovaru. Vykonaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa s týmito informáciami zoznámil a že týmto rozumie.

7.3          Kontrola objednávky. Pred dokončením objednávky je zákazníkovi umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil.

7.4          Proces odoslania objednávky. Objednávka je odoslaná kliknutím na tlačidlo na dokončenie objednávky a proces objednávky je tým ukončený. Odoslaním objednávky potvrdzuje zákazník, že odsúhlasil tieto všeobecné obchodné podmienky a čítal naše zásady ochrany osobných údajov.

7.5          Pravdivosť údajov vyplnených v objednávke. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Pokiaľ bude pri spracovaní objednávky zistené, že boli použité zjavne nepravdivé alebo neúplné údaje, môžeme objednávku odmietnuť, o čom budete vyrozumení e-mailom. Zákazník môže byť zodpovedný za škodu, ktorú uvedením zámerne nepravdivých alebo nesprávnych údajov spôsobí.

7.6          Dodatočné potvrdenie objednávky zákazníkom. Predávajúci je oprávnený v závislosti od charakteru objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať zákazníka o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad e-mailom alebo telefonicky) a ďalej je oprávnený požiadať zákazníka o upresnenie správnosti výberu množstva tovaru.

7.7          Kedy dochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy? K uzavretiu kúpnej zmluvy dôjde okamihom stlačenia tlačidla na dokončenie objednávky.

7.8          Potvrdenie objednávky predávajúcim. Zákazník, ktorý dokončí objednávku, od nás dostane automatické potvrdenie o doručení objednávky na e-mailovú adresu.

7.9          Povinnosti predávajúceho. Uzatvorením kúpnej zmluvy sa zaväzujeme odovzdať Vám zakúpený tovar a umožniť Vám nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru.

7.10       Povinnosti kupujúceho. Vy so uzatvorením kúpnej zmluvy zaväzujete tovar prevziať a uhradiť nám cenu tovaru.

7.11         Kópie VOP a formuláre na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Zákazník obdrží kópiu uzavretej kúpnej zmluvy na e-mail zákazníka, v znení platných VOP. Zákazník spotrebiteľ tiež obdrží formulár na odstupenie od kupnej zmluvy v zákonnej lehote.

7.12        Komunikačné prostriedky na diaľku. Zákazník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté zákazníkovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí zákazník sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

7.13        Telefonická objednávka. Zákazník môže urobiť svoju objednávku tovaru aj telefonicky. Zákazník, ktorý takto dokončí objednávku, od nás dostane potvrdenie o vytvorení objednávky vrátane celkovej ceny za tovar a náklady spojené s balením a dodaním tovaru zvoleného zákazníkom na e-mailovú adresu zákazníka, ktorú uviedol v telefonickom hovore, spolu s týmito VOP, reklamačným poriadkom, zásadami ochrany osobných údajov a formulárom pre odstúpenie od kúpnej zmluvy. K uzavretiu kúpnej zmluvy dôjde okamihom doručením potvrdenia o prijatí objednávky na e-mailovú adresu zákazníka uvedenú v objednávke.

8          CENA A SPÔSOBY PLATBY

8.1           Cena. Všetky ceny tovaru sú uvedené v eurách (EUR) a sú uvedené vrátane DPH. Cena je platná po dobu, počas ktorej je zobrazená na webovej stránke e-shopu, to ale neznamená, že nemôžeme s niektorými našimi zákazníkmi uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

8.2          Spôsob platby. Cenu a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy nám môžete uhradiť spôsobmi uvedenými v druhom kroku objednávky a to najmä:

A.             online platobnou kartou alebo platbou online;

B.             bankovým prevodom;

C.             v hotovosti alebo platobnou kartou prepravcovi (dobierka).

Spôsob platby zákazník zvolí v priebehu objednávky.  

8.3          Záloha na cenu tovaru. Môžeme po zákazníkovi požadovať zálohu či inú obdobnú platbu.

8.4         Náklady na dopravné. Na webových stránkach nášho e-shopu nájdete aj informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru ​​a prípadný príplatok za zvolený spôsob platby. Výška nákladov spojených s balením a dodaním tovaru bude záležať najmä na zvolenom dopravcovi a mieste, kam bude tovar doručený. Cenu dopravy taktiež môže ovplyvniť váha objednaného tovaru. Cena za dopravu bude automaticky vypočítaná po vložení tovaru do košíka. Preto na zistenie ceny dopravy stačí vložiť tovar do košíka. Ak nie je uvedené výslovne inak, rozumejú sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.

8.5          Cena za balné a ďalšie náklady spojené s objednávkou. Spoločne s kúpnou cenou je nám zákazník povinný zaplatiť aj prípadné náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške, ako aj príplatok za zvolený spôsob platby. Ak nie je uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru. Pred záväzným dokončením objednávky bude zákazník informovaný o konečnej cene obsahujúcej náklady balného a dopravného.

8.6          Zľavy z ceny tovaru. Prípadné zľavy z ceny tovaru nami poskytnuté zákazníkom nie je možné vzájomne kombinovať.

8.7          Nereálna cena tovaru. V prípade zobrazenia nereálnej ceny v hodnote 0 EUR (slovom nula euro) alebo zobrazenia vysoko netrhovej ceny, kedy za netrhovú cenu je považovaná taká cena, ktorá je pod našou nákupnou cenou, si vyhradzujeme právo túto položku odstrániť z objednávky. Zákazník bude o tejto skutočnosti informovaný na e-mail zákazníka.

8.8         Forma faktúry. Faktúru Vám zašleme na adresu zákazníka, a to spoločne so zakúpeným tovarom.

9          VŠETKO, ČO BY STE MALI VEDIEŤ O DODANÍ TOVARU

9.1           Dodacia doba tovaru. Pokiaľ je pri tovare uvedené, že je skladom, potom spravidla expedujeme tovar s dodacou lehotou 3 pracovných dní od prijatia objednávky alebo akékoľvek iné obdobie, ak je pre tovar stanovené, pričom sa zaväzujeme tovar dodať maximálne do 30 dní od okamihu uzavretia kúpnej zmluvy. Táto dodacia doba sa netýka tovaru, ktoré bude upravené na prianie zákazníka (v týchto prípadoch bude vždy individuálne dohodnutá doba dodania). Rovnako sa to netýka tovaru, ktorý je skladom u dodávateľov (dodávame spravidla do 14 dní) či až vo výrobe (v ojedinelých prípadoch sa môže stať, že dodacia lehota bude trvať rádovo mesiace - v takom prípade s vami budeme vždy rokovať individuálne a ponúkneme vám prípadnú výmenu za podobný tovar, zrušenie objednávky a vrátenie peňazí). Niekedy sa nám môže stať, že tovar označený „skladom“ sa vypredá v krátkom časovom okamihu. Pokiaľ by nastala situácia, že bude tovar vyčerpaný a nebudeme schopní dodať Vami objednaný tovar v stanovenej dobe, potom Vás budeme kontaktovať, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Ak je tovar uvedený ako "na vyžiadanie", dohodneme sa s vami na dodacej lehote individuálne, pretože dodanie závisí od možností nášho subdodávateľa. Cez uvedenú dobu dodania sa snažíme pripraviť a doručiť objednávku k zákazníkovi vždy čo najskôr.

9.2          Spôsob dopravy, osobné prevzatie. Zákazník má na výber zvoliť si dopravu tovaru na ľubovoľnú adresu prostredníctvom nášho zmluvného dopravcu za prepravnú cenu, ktorá je uvedená v priebehu objednávky.

9.3          Prevzatie tovaru. Pri preprave tovaru zákazníkovi spotrebiteľovi je nami tovar odovzdaný v okamihu, keď dopravca odovzdá tovar zákazníkovi na mieste odovzdania (spravidla prvé dvere/vrata/brána v mieste dodania určené zákazníkom). Práve okamihom prevzatia tovaru zákazníkom prechádza na zákazníka nebezpečenstvo škody a náhodného zhoršenia kvality zakúpeného tovaru. V prípade osobného odberu tovaru zákazníkom sa tovar považuje za dodaný v okamihu prevzatia zákazníkom alebo inou osobou určenou zákazníkom.

9.4         Náklady na zvláštny spôsob prepravy. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky zákazníka, nesie zákazník riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

9.5          Opakované doručenie a náklady s tým spojené. V prípade, že je z dôvodov na strane zákazníka nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bol určený v objednávke, je zákazník povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia. Ak si kupujúci už raz neprevezme tovar doručovaný na dobierku, potom je predávajúci oprávnený pri opakovanom doručení tovaru na žiadosť kupujúceho požadovať náhradu nákladov s opakovaným doručovaním. Súčasne je predávajúci oprávnený pri ďalšej objednávke kupujúceho žiadať od kupujúceho platbu vopred z dôvodu ochrany svojich záujmov a predchádzania vzniku škody.

9.6          Škoda, ktorá môže vzniknúť predávajúcemu neprevzatím tovaru. Ak neprevezme zákazník spotrebiteľ tovar pri jeho dodaní dopravcom, tovar je následne vrátený Predávajúcemu a súčasne zákazník spotrebiteľ od kúpnej zmluvy neodstúpi v lehote 14 dní od márneho doručenia tovaru, je predávajúci oprávnený požadovať po zákazníkovi náklady účtované dopravcom na dodanie tovaru späť predávajúcemu. Tento náklad predstavuje pre predávajúceho škodu, ktorá vznikla porušením zákonných povinností zákazníka v zmysle § 2913 ods. 1 občianskeho zákonníka. Predávajúci je súčasne oprávnený účtovať poplatok za uskladnenie tovaru vo výške 8 EUR (slovom: osem eur) bez DPH za každý deň uskladnenia tovaru a ďalej je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť.

9.7          Neprevzatie tovaru vo vzťahu k podnikateľovi. Ak neprevezme zákazník podnikateľ tovar pri jeho dodaní prepravcom, tovar je následne vrátený nám ako predávajúcemu, sme oprávnení požadovať po zákazníkovi náklady účtované prepravcom na dodanie tovaru späť na našu adresu. Tento náklad predstavuje pre predávajúceho škodu, ktorá vznikla porušením zákonných povinností zákazníka podnikateľa v zmysle § 2913 ods. 1 občianskeho zákonníka. Predávajúci je súčasne oprávnený účtovať poplatok za uskladnenie tovaru vo výške 8 EUR (slovom: osem eur) bez DPH za každý deň uskladnenia tovaru a ďalej je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť.

9.8          Možnosť započítania nárokov. Nárok na úhradu nákladov za uskladnenie tovaru a nárok na náhradu škody porušením zákonných povinností zákazníka podľa tejto časti VOP sme oprávnení v súlade s občianskym zákonníkom jednostranne započítať proti nároku zákazníka na vrátenie kúpnej ceny.

9.9          Povinnosť zákazníka pri prevzatí tovaru. Zákazník je povinný tovar pri jeho prevzatí skontrolovať a presvedčiť sa o jeho vlastnostiach (najmä či zákazník obdržal správny druh tovaru, či má tovar dohodnutú akosť, či tovar vo svojom balení obsahuje všetko, čo podľa návodu obsahovať má). V prípade viditeľného poškodenia zásielky dopravcom je zákazník povinný takú zásielku neprevziať od dopravcu vôbec. Nenesieme zodpovednosť za škody spôsobené dopravcom, prípadne neskorým doručením tovaru, nech bolo oneskorenie spôsobené z akéhokoľvek dôvodu.

10        SPÄTNÝ ODBER ELEKTROZARIADENIA

10.1         Spätný odber. V súlade so zákonom č. 542/2020 Sb., o výrobkoch s ukončenou životnosťou, zaisťujeme bezplatné prevzatie Vami zakúpeného tovaru, ktorý je svojou povahou elektrozariadením. Pre spätný odber elektrozariadení nás prosím kontaktujte telefonicky alebo e-mailom info@partystany-jicin.sk a my s Vami vybavíme spôsob zaistenia bezplatného spätného odberu odpadového elektrozariadenia, a to v počte kusov zodpovedajúcim už zakúpeným elektrozariadeniam podobného typu. Zákazník taktiež môže elektroodpad odovzdať v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00 hod na adrese nášho sídla.

10.2       Spätný odber elektrozariadení u nás v sídle spoločnosti. Zákazník spotrebiteľ môže pri nákupe tovaru u nás na predajni odovzdať použité elektrozariadenia, elektroodpad, batérie či akumulátory z domácnosti. Vezmite prosím na vedomie, že podmienkou pre spätný odber je zachovanie rovnakého počtu kusov kupovaného a vráteného elektrozariadenia, ktoré musia byť podobného typu a použitia (inými slovami kus za kus).

10.3       Spätný odber u Vás v domácnosti. Pokiaľ si u nás objednaný tovar nechávate zaslať domov, máme tiež povinnosť zaistiť, aby zákazník spotrebiteľ mohol dopravcovi odovzdať použité elektrozariadenia, elektroodpad, batérie či akumulátory z domácnosti. Aj tu je podmienkou pre takýto spätný odber zachovanie rovnakého počtu kusov kupovaného a vráteného elektrozariadenia, ktoré musí byť podobného typu a použitia (inými slovami kus za kus). Aby sme mohli tento spätný odber realizovať, prosím informujte nás v objednávke - do poznámky k objednávke, aké elektrozariadenia a v akom počte, eventuálne rozmere by ste chceli vrátiť.

10.4       Kde je ešte možné odovzdať staré elektrozariadenie? Elektrozariadenie, elektroodpad, batérie alebo akumulátory môžete odovzdať aj v zberných dvoroch, určených na zber uvedeného odpadu v príslušnej obci.

10.5       Prečo je potrebné nakladať s elektrozariadeniami špeciálnym spôsobom? Elektrozariadenie nesmie byť vyhodená so zmiešaným odpadom. Takýmto konaním by ste sa mohli dopustiť porušenia zákona o odpadoch a/alebo súvisiacich predpisov. Škodlivé látky z týchto elektrozariadení a odpadov môžu navyše poškodiť životné prostredie či ľudské zdravie. Spätný odber a recyklácia navyše vedie k tomu, že elektrozariadenia a odpady môžu byť ďalej využité na výrobu nových zariadení.

11          VÝHRADA VLASTNÍCTVA

11.1           Úplné zaplatenie kúpnej ceny. Vyhradzujeme si u zákazníkov výhradu vlastníctva k tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny podľa príslušnej kúpnej zmluvy.

11.2         Výhrada voči zákazníkom podnikateľom. Pre zákazníkov podnikateľov si vyhradzuje vlastníctvo k tovaru, pokiaľ nie sú uhradené všetky pohľadávky, ktoré voči Vám máme. Zákazník je povinný nakladať s tovarom s výhradou vlastníctva s riadnou starostlivosťou a poistiť ich na svoje náklady dostatočne, pre prípad poškodenia na hodnotu nového tovaru.

12         ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

12.1         Právo spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy na predaj prostredníctvom e-shopu. Právo zákazníka spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy sa riadi podľa ustanovení uvedených v časti 5 týchto VOP.

12.2        Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy prislúcha iba spotrebiteľom. Zákazníci podnikatelia majú právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktoré im umožňujú príslušné právne predpisy. Zákazník podnikateľ nemá právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní, toto právo prislúcha iba spotrebiteľovi. Za predpokladu, že nám zákazník podnikateľ vráti tovar a ak sa nejedná o uplatnenie práva z vád podľa Občianskeho zákonníka, sme oprávnení účtovať náklady na skladovanie tohto tovaru podľa bodu 9.6 a 9.7 týchto VOP a zároveň vyzveme zákazníka podnikateľa na spätný odber tohto tovaru.

12.3        Pokiaľ zákazník neuhradí kúpnu cenu. Sme oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy najmä v prípade, keď zákazník neuhradil riadne a včas kúpnu cenu, do 5 pracovných dní.

12.4       Postup při vyprodání zásob. Sme oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob tovaru, alebo z dôvodu nedostupnosti objednaného tovaru. Ďalej môžeme od kúpnej zmluvy odstúpiť najmä v prípade, keď zákazník odmietol prevziať tovar.

12.5        Darček. Ak je spoločne s tovarom poskytnutý zákazníkovi darček, je darovacia zmluva medzi nami a zákazníkom uzavretá s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy zákazníkom, stráca darovacia zmluva ohľadom takého darčeka účinnosť a zákazník je nám povinný vrátiť aj poskytnutý darček.

13      ČO AK JE TOVAR CHYBNÝ?

13.1         Vychádzame z Občianskeho zákonníka. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa spravujú príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä občianskym zákonníkom.

13.2        Postup pri podávaní sťažností. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace s našou zodpovednosťou za vady tovaru je upravené v našom reklamačnom poriadku.

14        OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

14.1         Zásady ochrany osobných údajov. Ochrana osobných údajov našich zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá. Pravidlá pre nakladanie s osobnými údajmi a pravidlá pre zasielanie obchodných oznámení sú upravené v našich zásadách ochrany osobných údajov.

14.2       Cookies. Používame tzv. súbory cookies, ktoré môžu byť ukladané na koncovom zariadení (buď na základe súhlasu, alebo na ochranu našich oprávnených záujmov). Preferencie si môže zákazník nastaviť priamo na našich webových stránkach, kde nájde informácie o používaní súborov cookies.

15      VYŠŠIA MOC

15.1         Čo je vyššia moc. Za vyššiu moc sa pre potreby týchto VOP považuje akákoľvek prekážka, ktorá nastala nezávisle na vôli predávajúceho a bráni jej v splnení jej povinnosti, ak nemožno rozumne predpokladať, že by predávajúci túto prekážku alebo jej následky odvrátil, prekonal alebo predvídal. Vyššia moc zahŕňa okrem iného prírodnú katastrofu, požiar, výbuch, povodeň, zemetrasenie, teroristický útok, vojnu, štrajk alebo iné udalosti (vrátane situácií spôsobených šírením choroby COVID-19), ktoré sú mimo kontroly zmluvných strán.

15.2        Vylúčenie zodpovednosti predávajúceho. Po dobu trvania vyššej moci predávajúci nezodpovedá za neplnenie svojich povinností z kúpnej zmluvy, poťažmo týchto VOP.

16     ČO BY STE MALI VEDIEŤ NA ZÁVER

16.1         Akým právom sa náš právny vzťah riadi? Právny vzťah medzi nami sa bude riadiť právnym poriadkom Českej republiky, najmä občianskym zákonníkom. To platí aj v prípade existencie tzv. medzinárodného prvku. Sme si však vedomý, že zákazník spotrebiteľ nemôže byť touto voľbou zbavený ochrany, ktorú mu poskytujú ustanovenia právneho poriadku krajiny, kde má obvyklé bydlisko.

16.2        Záväzok rešpektovať práva spotrebiteľov. V prípade neúmyselného rozporu ustanovení týchto VOP so zákonnými predpismi na ochranu spotrebiteľa majú prednosť tieto ustanovenia a predávajúci sa zaväzuje ich takto dodržiavať.

16.3        Neplatné alebo neúčinné ustanovenie VOP. Ak je niektoré ustanovenie VOP neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

16.4       Medzinárodný prvok. V prípade existencie medzinárodného prvku si dojednávame, že sa právny vzťah medzi nami bude riadiť právnym poriadkom Českej republiky, najmä občianskym zákonníkom. Touto voľbou práva v súlade s článkom 3 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008, zo 17. júna 2008, o rozhodnom práve pre zmluvné záväzkové vzťahy (ďalej len „Rím I”) však nesmie byť užívateľ spotrebiteľ touto voľbou pozbavený ochrany, ktorú mu poskytujú ustanovenia právneho poriadku krajiny jeho obvyklého bydliska podľa článku 6 ods. 2 Rím I.

16.5        Vylúčenie Viedenského dohovoru. Zmluvné strany sa dohodli, že výslovne vylučujú použitie Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (United Nations Convention on Contracts for International Sale of Goods, alebo aj Viedenský dohovor), a to v súlade s článkom 6 tohto dohovoru.

16.6       Spory a príslušnosť. Zmluvné strany si ďalej dojednávajú, že na riešenie prípadných sporov z kúpnej zmluvy, kde je prítomný medzinárodný prvok, budú vždy miestne príslušné súdy Českej republiky, miestne určené podľa nášho sídla. Tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľov podľa osobitných právnych predpisov. Zmluvným jazykom je český jazyk.

16.7       Archivovanie kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva v znení VOP je nami archivovaná v elektronickej podobe a nie je prístupná tretím stranám.

16.8       Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP je formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

16.9       Pokiaľ si dojednáme odlišné podmienky uzavretia kúpnej zmluvy. Ustanovenia VOP sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Ustanovenia odchylné od VOP je možné dojednať v kúpnej zmluve. Odchylné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami VOP.

16.10     Nevyhnutnosť prijatia VOP pre uzavretie kúpnej zmluvy. Prijatie týchto VOP je dobrovoľné, ale je nevyhnutné na vytvorenie užívateľského účtu alebo objednávky zákazníkom.

16.11       Platnosť VOP. Tieto VOP sú platné od 23. 7. 2024 a ruší platnosť predchádzajúcich obchodných podmienok.

 

BEZPEČNOSTNÝ PREDPIS PRE PREVÁDZKU, OBSLUHU A ÚDRŽBU PÁRTYSTANOV, ALTÁNKOV, NOŽNICOVÝCH STANOV, MOBILNÝCH GARÁŽÍ, SKLADOVÝCH HÁL

1. ÚČEL A PLATNOSŤ

  1. Účelom tohto bezpečnostného predpisu je upraviť pracovné a technologické postupy na používanie pártystanov, altánov, nožnicových stanov, mobilných garáží a skladových hál tak, aby sa v čo najväčšej miere obmedzila možnosť vzniku ako pracovných úrazov zamestnancov, tak aj úrazov zákazníkov na uvedenom zariadení. Ďalej tento predpis upozorňuje na konkrétne riziká možného ohrozenia života a zdravia pri prevádzke na týchto zariadeniach a uvádza možnosti ich zníženia.
  2. Tento dokument platí pre manipuláciu, obsluhu a údržbu uvedených zariadení a je záväzný pre všetky osoby, ktoré s týmito zariadeniami akýmkoľvek spôsobom manipulujú alebo ich používajú

2. ZAISTENIE BEZPEČNÉHO POUŽÍVANIA

Zaškolenie a zácvik pracovníkov a zákazníkov

  1. Manipulovať s uvedenými zariadeniami môžu iba osoby staršie ako 18 rokov veku a právne spôsobilé, ktoré sú dôkladne a preukázateľne oboznámené a zaškolené.
  2. V priebehu zaškoľovania osoby musí byť tento preukázateľne oboznámený: s týmto Bezpečnostným predpisom, s návodom výrobcu pre používanie konkrétneho zariadenia.
  3. V priebehu zaškoľovania si musia pracovníci obsluhujúci zariadenie osvojiť najmä: dodržiavanie bezpečnostných predpisov, bezpečnú manipuláciu s konštrukciou pri zostavovaní zariadenia, riadne používanie predpísaných osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP)

Bezpečnostné požiadavky na zariadenia

  1. Pred prvým použitím je nutné z jednotlivých dielov konštrukcie zariadenia odstrániť ochranný, konzervačný olej.
  2. So zariadením je nutné manipulovať opatrne, predíde sa tak jeho poškodeniu.
  3. Stabilita zariadenia musí byť bezpečne zaistená. Samotná konštrukcia zariadenia je koncipovaná tak, že pri správnom zostavení je zariadenie samo o sebe stabilné. Pre bezpečnejšiu stabilitu zariadenia je odporúčané zabezpečiť ju kotviacim zariadením, ktoré nie je súčasťou dodávky a je možné ho objednať u dodávateľa.
  4. Zariadenie sa nesmie používať vo vetre, je vždy nutné neodkladne odstrániť sneh zo strechy zariadení.
  5. Je nutné pravidelne dôkladne kontrolovať kotvenie zariadenia k jeho podkladu.
  6. Zariadenie je nutné rozkladať pri teplote min. 10 °C.
  7. Zariadenie sa NESMIE používať, pokiaľ je akákoľvek časť zariadenia poškodená alebo chýba.
  8. Skladanie a rozkladanie zariadení je nutné vykonávať v dostatočnom počte osôb podľa rozmeru zariadení.
  9. Zariadenia môžu byť inštalované iba na rovných a spevnených plochách.
  10. Vnútri zariadenia a vo vzdialenosti menšej ako 2 m od zariadenia je zakázané používanie akéhokoľvek zdroja ohňa, ktorý by mohol spôsobiť vzplanutie a požiar (napr. otvorený oheň, grilovacie zariadenie, plynové variče a zariadenia, rôzne horáky a pod.).
  11. Zariadenia nie sú testované na odolnosť vo vetre a zaťaženie snehom.

Bezpečnostné požiadavky na obsluhu

  1. Manipulovať s uvedeným zariadením môžu iba osoby, ktoré sú na to preukázateľne zaškolené.
  2. Pri manipulácii musia osoby vždy pozorne sledovať zariadenie a včas rozpoznať možné riziko poranenia.
  3. Pokiaľ dôjde k narušeniu plynulej manipulácie (spoje tyčí nejdú dobre do seba a pod.), je zakázané vykonávať toto nadmernou silou.
  4. Všetky tyče konštrukcie treba zasunúť do konca spojky, aby konštrukcia nemala medzery. Spoje konštrukcie musí byť vždy zoskrutkované.
  5. Obsluha musí dbať na svoju bezpečnosť najmä vzhľadom k manipulácii nad hlavou, kde hrozí riziko poranenia hlavy pádom materiálu. Pri tejto manipulácii sa dôrazne odporúča používať ochranu hlavy.
  6. Pri manipulácii so zariadením musí obsluha používať plnú obuv s plnou špičkou a pätou.
  7. Pri manipulácii s časťami zariadenia, ktoré majú ostré hrany, musí obsluha používať ochranné pracovné rukavice.

Zakázané činnosti pri obsluhe a používaní zariadení
​Vzhľadom na potenciálne riziko vzniku úrazov pri manipulácii s uvedenými zariadeniami sa na ochranu života a zdravia osôb vykonávajúcich ich obsluhu určujú ďalej uvedené činnosti, ktoré sú zakázané:

  1. Manipulovať so zariadením v nedostatočnom počte osôb.
  2. Používať zariadenia vo veternom počasí.
  3. Vykonávať akékoľvek úpravy konštrukcie zariadenia, ktoré nie sú povolené v návode na obsluhu.
  4. Používanie zdrojov podpálenia, pozri bod. 2.2.10 tohto Bezpečnostného predpisu.

Bezpečnostné požiadavky na priestor / plochu, kde je umiestnené zariadenie

  1. Priestor / plocha, kde sa zariadenie nachádza, musí byť udržiavaný v stave, ktorý neohrozuje bezpečnosť a zdravie osôb.
  2. Priestor / plocha musí byť rovný a spevnený.
  3. Nad priestorom / plochou, na ktorom sa zariadenie nachádza, nesmie viesť elektrické vedenie.

Používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP)

Osoby, ktoré manipulujú so zariadením, musia používať nasledujúce osobné ochranné pracovné prostriedky:

  1. manipulácia s časťami s ostrými hranami ochranné pracovné RUKAVICE
  2. manipulácia so zariadením OBUV S PLNOU špičkou a pätou
  3. manipulácia nad hlavou OCHRANA HLAVY

KONTROLY

Pred uvedením do prevádzky sa musí pri zariadení vykonať:

  1. kontrola správneho postavenia zariadenia
  2. kontrola spoľahlivosti všetkých kotviacich prvkov zariadenia (ak sú súčasťou dodávky)
  3. kontrola úplnosti a celistvosti častí konštrukcie
  4. kontrola PEVNOSTI uchytenia všetkých plachiet

PRACOVNÉ RIZIKÁ A OPATRENIA NA ICH ODSTRÁNENIE

  1. Pojem "charakter výskytu rizika" vyjadruje pôsobenie rizík vzhľadom k času, k vykonávanej činnosti a pod. Pôsobenie rizika môže byť napr. trvalé, obmedzené iba na dobu manipulácie s nástrojom a pod.
  2. Pod pojmom "zdroj rizika" sa rozumie jeho bližšie určenie. Napr. na zariadení sa vyskytujú rôzne druhy mechanických rizík, jedným z nich je riziko porezania a konkrétnym zdrojom tohto rizika je manipulácia s časťami s ostrými hranami.
  3. "Príčinou rizika" je nebezpečný stav zdroja rizika alebo jeho pôsobenie na okolie. Tým môže byť napr. neukotvené zariadenie a pod.
  4. "Nebezpečenstvo", ktoré osobám vystaveným rizikám ohrozenia ich života a zdravia hrozí, môže byť napr. porezanie, pád materiálu, apod.

3. OPATRENIE PRE PRÍPAD MIMORIADNEJ UDALOSTI

  1. Za mimoriadnu udalosť sa v danom prípade považuje najmä vznik požiaru alebo vznik úrazu.
  2. Opatrením proti vzniku požiaru sa stanovuje povinnosť mať v priestore zariadení vždy umiestnený prevádzkyschopný prenosný hasiaci přístroj

4. ZODPOVEDNOSŤ

  1. Zodpovednosť za dodržiavanie všetkých ustanovení tohto predpisu majú všetky osoby, ktoré akýmkoľvek spôsobom manipulujú s uvedenými zariadeniami.

Zvlášť dôležitá je v tomto ohľade zodpovednosť pracovníka dodávateľa. Príslušný pracovník dodávateľa je najmä zodpovedný za to, že: 

  1. osoba vykonávajúca obsluhu zariadenia je k tejto činnosti preukázateľne oprávnená, pozri bod 2 tohto predpisu.
  2. Za preukázateľné zoznámenie s Bezpečnostným predpisom sa považuje aj súhlas objednávateľa s obchodnými podmienkami dodávateľa, ktorých neoddeliteľnou súčasťou je tento Bezpečnostný predpis.

Osoba oprávnená na obsluhu zariadenia - pártystanov, altánov, nožnicových stanov, mobilných garáží a skladových hál - je zodpovedná najmä za:

  1. plnenie požiadaviek predpísaných na obsluhu uvedeného zariadenia,
  2. dodržovanie predpísaných zakázaných činností pri obsluhe zariadenia,
  3. dôsledné používanie určených OPP.

5. ČISTENIE A ÚDRŽBA

  1. Plachty zariadenia je možné umývať mydlovým roztokom.
  2. Pleseň a škvrny vzniknuté vlhkosťou odstraňujte jemným chlórovým roztokom. Dodržujte pokyny výrobcu a chlórový roztok najskôr vyskúšajte na mieste, ktoré nie je vidieť. Týmto spôsobom sa uistite, či nedochádza k zmene sfarbenia.
  3. Zariadenie nesmie zostávať ani byť balené vo vlhkom stave. Vždy ho pred tým nechajte úplne vyschnúť.

Prihlásenie

Zabudli ste heslo? Pošleme Vám nové.
Ste tu prvý krát? Vytvorte si nový účet.

Cookies zavrieť

Používame súbory cookie na zabezpečenie správneho fungovania vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely a personalizáciu reklám od Googlu a ďalších spoločností. Kliknutím na tlačidlo „Povoliť všetko“ nám udelíte súhlas s ich zberom a spracovaním a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.